Digitální programovatelné obvody
            DPO-2-NP
          
        | Název předmětu | Digitální programovatelné obvody (DPO) | 
| Garant | 
mjr. Ing. Martin Polášek, Ph.D.               | 
        
| Katedra | Katedra letecké techniky | 
| Předmět specializace | NE | 
| Předmět profilujícího základu | ANO | 
| Teoretický předmět PZ | NE | 
| Státní zkouška | NE | 
| Vícesemestrální předmět | NE | 
| Předmět jiné školy | NE | 
| Volitelnost | Povinný | 
| Klasifikace | Klasifikovaný zápočet | 
| Kredity | 4 | 
| Dop. roč./sem. | 1/2 | 
| Počet týdnů | 14 | 
| Celkem (h) | Př. | Cv. | Lab. | Sem. | Kurzy | Praxe | Stáže | Soustř. | Exkurze | Terén | SP | Konzultace | PV | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Úvod do technologie digitálních programovatelných obvodů | 6 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
| Základy jazyka VHDL | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
| Vývojové prostředí pro FPGA obvody | 6 | 2 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
| Základní programové struktury jazyka VHDL - dekodéry | 6 | 2 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
| Základní programové struktury jazyka VHDL - paměti | 6 | 2 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
| Základní programové struktury jazyka VHDL - stavové stroje | 6 | 2 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
| Použití IP jader a práce s periferiemi | 6 | 2 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
| Shrnutí - zásady návrhu aplikace s programovatelnými hradlovými poli | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                  Povinná:
E HASKELL, Richard a Darrin M HANNAH. Digital Design Using Digilent FPGA Boards: VHDL / Vivado Edition. 4th ed. Auburn Hills, MI 48326: LBE Books, 2018. ISBN 978-09824970-8-1.
              
            E HASKELL, Richard a Darrin M HANNAH. Digital Design Using Digilent FPGA Boards: VHDL / Vivado Edition. 4th ed. Auburn Hills, MI 48326: LBE Books, 2018. ISBN 978-09824970-8-1.
písemný test, 70% účast na výuce