Subject | Tactics of Reconnaissance Units (TRU) |
Guarantee |
pplk. Ing. Karel Michenka, Ph.D. |
Department | Department of Intelligence Support |
Specialization | YES |
Profiling subject | YES |
Theory profiling subject | NO |
Final exam | YES |
Multi semestral subject |
YES Following semesters (year/semester) Tactics of Reconnaissance Units (4/7) Tactics of Reconnaissance Units (4/8) Tactics of Reconnaissance Units (5/9) Tactics of Reconnaissance Units (5/10) |
Subject is guaranted by other school | NO |
Optionality | Povinný |
Clasification | Zápočet + Zkouška |
Credits | 10 |
Recommended year/semester | 5/9 |
Number of weeks | 14 |
Celkem (h) | Př. | Cv. | Lab. | Sem. | Kurzy | Praxe | Stáže | Soustř. | Exkurze | Terén | SP | Konzultace | PV | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Recognition of foreign armament techniques and reconnaissance sympthoms | 20 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Military topography and navigation systems | 10 | 4 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Aerial reconnaissance in the army of the Czech republic | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Command and control system on the battlefield, communication and information support to reconnaissance unit | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
The characteristic and principles of ambush | 12 | 4 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
The characteristic and principles of assault | 12 | 4 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Technical means for surveillance and reconnaissance | 12 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Complex exercise of reconnaissance unit | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 |
US Army. Reconnaissance Platoon (ATP 3-20.98). Washington, DC: HQ Department of the Army. 5 April 2013. 284 p.
US Army. Dismounted Reconnaissance Troop (ATTP 3-20.97). Washington, DC: HQ Department of the Army. 16 November 2010. 184 p.
US Army. Long Range Surveillance Unit Operations (FM 3-55.93). Washington, DC: HQ Department of the Army. 23 June 2009. 388 p.
US Army. Reconnaissance Platoon Collective Task Publication (TC 3-20.98.). Washington, DC: HQ Department of the Army. 5 July 2013. 200 p.
US Army. Reconnaissance, Security And Tactical Enabling Tasks (FM 3-90.2.). Washington, DC: HQ Department of the Army. 22 March 2013. 112 p.
Ministerstvo obrany ČR. Metodika taktické přípravy průzkumných jednotek (Pub-75-64-01). Správa doktrín ŘeVD Vyškov, 2008, 224 stran.
PODHOREC, Milan a Oldřich HORÁK. Taktický průzkum, S-2725. Brno: UO, 2008.
<p>U.S. Army. Reconnaissance and Security Operations (FM 3-98). Washington, DC: HQ Department of the Army. USA, 2015. 184 p.</p>
<p><em>PUB-20-00-02: Slovník základních pojmů z oblasti zpravodajského zabezpečení v AČR</em>. 2. vydání. Praha, 2021.</p>
<p>HLAVIZNA, Petr. <em>OPERAČNÍ POUŽITÍ PRŮZKUMU A ELEKTRONICKÉHO BOJE I</em>. Brno: UO Brno, 2019. ISBN 978–80–7582–147–8.</p>
<p>MICHENKA, Karel a Jan NOHEL. <em>Taktika průzkumných jednotek</em>. Skripta. Univerzita obrany, 2021, 205 s. </p>
Doporučená:
NATO. Allied Joint Doctrine For Intelligence; Counter-Intelligence And Security (AJP-2), Edition A Version 2. Brussels: NATO Standardization Office, 22 February 2016. 90 p.
NATO. Joint Intelligence, Surveillance And Reconnaissance (AJP-2.7.) Edition A Version 1. Brussels: NATO Standardization Office, 11 July 2016. 56 p.
NATO. NATO guidance for ISTAR in land operations (ATP-77), Edition A, Version 1, ratification draft 1. Brussels: NATO Standardization Agency, 8 May 2013.
7. semestr, 8. semestr, 9. semestr – Aktivní příprava na výuku v podobě nastudování zadaného rámce k tématu. Dosažení rozsahu potřebných znalostí z dané problematiky studia (min. 70 %) v rámci psaného testu (min. 3 psané testy – otázky otevřenou formou) v průběhu semestru. Dosažení rozsahu potřebných znalostí z dané problematiky studia (min. 65 %) v rámci psaného testu (jeden zápočtový test – otázky otevřenou / uzavřenou formou) na konci semestru. Písemná a ústní zkouška.
10. semestr: – Aktivní příprava na výuku v podobě nastudování zadaného rámce k tématu. Dosažení rozsahu potřebných znalostí z dané problematiky studia (min. 70 %) v rámci psaného testu (min. 3 psané testy – otázky otevřenou formou) v průběhu semestru. Dosažení rozsahu potřebných znalostí z dané problematiky studia (min. 65 %) v rámci psaného testu (jeden zápočtový test – otázky otevřenou / uzavřenou formou) na konci semestru. Zápočtový test.